Sabtu, 30 Juni 2012

pokok buluh perindu

pokokbuluhperindu
pokokbuluhperindu
pokok buluh perindu amat sukar dan jarang sekali ditemui
walau anda 1 dari sejuta orang yg bertuah menemuinya dan miskipun ditemui tidak bermakna ianya boleh hidup apabila dibawanya pulang.Kerana pokok ini adalah jagaan bunian di alam sebelah,dan amat sukar menyesuaikan pertumbuhan di sekitar alam manusia.
Pokok pengasas ini telah ditanam dalam 99 pokok dan hanya 1 pokok yg hidup
seperti yang anda lihat ini.Dan inilah yg benar2 mempunyai khasiat tersendiri.
suasana sejuk dirasai sekitar pohon ini berada,jika diletakkan di dalam premis perniagaan,atau bilik,dijamin aura seri dan keharmonian dapat dirasa berbeza sebelum diletakkan.Khasiat ke arah pelaris dan pengasihan yang ampuh.MUDAH membiak.SEJENIS POKOK,jika telah kering inilah yg kebiasaannya dibuat minyak.Jika anda pemilik bertuah yg memilikinya.Anda boleh membuat ribuan botol minyak pengasih.walau ratusan botol yg dijual anda sudah membawa untung 5 angka.Malah pokoknya semakin merimbun.BOLEH DIJUAL SEMULA JIKA ITU KEHENDAK ANDA.
Inilah rahsia pawang2 pengasih
Dipasaran telah dijual pada harga sekitar rm50,000 – rm100,000 . Yg jarang adalah sebanyak 1J.
Namun sy sama sekali tidak akan memberikan mahar tersebut kpd anda,
dan saya memahami keadaan anda.
mahar yg diberikan bakal memuaskan hati dengan nilai yang anda miliki
Sila Email Pengasas
Hanya 1 sahaja,mempunyai penjaga di kalangan puteri
untuk buluh perindu kering yg dibuat minyak seperti di bawah

dalam bentuk rumpun (banyak)
sebelum Rm100 rm50 sahaja (promosi sementara)
saiz botol    Rm45 Rm10

BUNGA BULUH PERINDU (TERJUAL!!)
berbuat baik dengan semua makhluk,tidak kira manusia,haiwan,tumbuhan.InsyaAllah
akan membawa hikmah dan keberkatan.Tidak mustahil (wang) hasil yg akan anda dapat
dek barokah dan hasil penjagaan/penjualan di pasaran yg mengalakkan.Auranya yg
memancar terang menangkis segala aura negatif.Membuatkan pelanggan tertarik apabila
melalui sekitar kedai anda.InsyaAllah,,telah discan dan mempunyai puteri penjaga
bernama puteri sharwinda dari kerajaan bunian di pi****.setiap pokok yg diberi
akan mempunyai penjaga.amanat saya ,gunakanlah ke arah yg baik2 sahaja.
Hubungi saya selagi stok pokok yg hidup masih ada.sesal kemudian tiada guna,,

3 komentar:

  1. Ini Adalah Media Pelet Jarak Jauh, dengan media ini Anda tidak harus kenal dengan target yang Anda Tuju, Cukup tahu wajahnya saja Maka Anda bisa memeletnya. dengan menjilat 3x media ini dia akan simpati pada Anda, dibaca mantranya maka dia akan rindu siang malam selalu pingin ketemu dengan Anda. Garansi (untuk Pria/Wanita). hubungi Dani Akbar : 0838 5688 7373 atau kunjungi peletrokok.blogspot.com

    BalasHapus
    Balasan
    1. KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل

      KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل


      KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل


      Hapus